tisdag 1 januari 2013

Last day of sin - Fat camp, here I come!

Idag på nyårsdagen avslutar vi 2012 och hälsar 2013 välkommen med lite överbliven mat som inte tillagades på nyårsafton. Vi hade bestämt oss för att köra lite "Halv åtta hos mig"-stuket på nyår då alla var ansvariga för varsin rätt som sedan betygsattes. Jag hade inhandlad ingredienser och hade mer eller mindre bestämt mig för vad det skulle bli men i sista sekund så ändrade jag hela menyn och körde på Anka med svamprisotto och portvinssås istället. Oxfilén fick vi på idag istället, sista dagen i synd! Imorgon startar Fat camp och jag känner på mig att det kommer att bli hårdkörning!


Kvällens oxfilé med messmörssås och VB-ost potatisbsakelse. Gött!

Den här killen väntar imorgon då Fat camp drar igång, scary!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar