tisdag 22 januari 2013

Fat camp 2013 - week 3


Den mest intensiva perioden på fettlägret har jag nästan passerat och jag är inne i slutfasen. Det innebär att jag får helgpermis från lägret och kan förtära en del härligheter i fast och flytande form, i alla fall på helgerna. Under veckorna rycker jag in på lägret igen och då är det disciplin som gäller. Tre dagar till, sen är det permis. Då ska skumpan fram, jag lovar!

Tisdag 22/1 2012 - Tredje veckan avklarad...

Vikt:  -1,7kg (totalt -4,3kg)
Midjemått: -1 cm (totalt -3 cm)
Magmått: -1 cm (totalt -4 cm)
Bröstmått: -2 cm (totalt -7 cm) 


Jag har inte fått till några längre sträckor på löpbandet ännu, men jag springer i alla fall snabbare :-) Gillar löpbanden men kör rätt mycket pass. Mest bodypump och total training. Jag törs nästan inte berätta vad jag skulle vilja köra, för jag vet att det är sjukt bra träning och jäkligt skoj. Har testat det en gång på en konferens men då det är 100% tjejer som går på dessa pass så känns det lite svårt. Löjligt va? Det börjar på Sh och slutar på Bam. Löpbandet får nötas på ett tag till innan jag törs prova tror jag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar