tisdag 8 januari 2013

Fat Camp 2013 - First "week"

Fat Camp har dragit igång på allvar och det är dags för rapportering. Jag gillar att köra veckoinvägningen på tisdagar om det skulle vara så att jag har råkat smita iväg från fettolägret en stund på helgen. Då hinner jag eventuellt komma igen lite så att det ska kännas lite bättre. Den här gången blev det inte en hel vecka som jag noterar eftersom jag inte kunde väga in mig då puckovågen strejkade. Därför började invägningen den 3/1 även om jag faktiskt började den 2/1. Jag måste säga att jag är rätt nöjd efter denna minivecka. 

Tisdag 8/1 2012 - Första veckan (fem dagar) avklarad...

Vikt:  -1,6 (totalt -1,6)
Midjemått: -1 (totalt -1 cm)
Magmått: -1 (totalt -1 cm)
Bröstmått: -4 cm (totalt -4 cm) 

Riktigt bra om ni frågar mig. Skillnaden känns nästan så här:


 Å jää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar